en dag på stan



asso, förlåt, för DÅLIG uppdatttttttttttering ;o
men idag har man varit med ttove då (: vi var typ först på crossbanan, sen så cyklade vi ner på stan (:
först åhléns. jag hittade twilight-1;a boken, liksom jag skulle kolla 'prisgruppen', men dom hade tagit bort den som man kollar hur mke saken kostade ! ;O. så jag fick gå till kassan dåra. inget mera med det. kostade 75:- tror jag xD
och sen så sa jag till tove: "vi kan väl fika på johan´s café ?" fast jag menade wendy´s coffee XD så vi gick först till lindex, och så gick vi först till barnavdelningnen, och där fanns det ju sånna dära jeansthigts som jag vill ha >:( dom kostar 249;- KRONOR!!!!!!! kanske lite mke tycker jag. oså när vi kom till sminket jag bah; jag vill ha den kajalen. oså tog jag den. tove bah; ":O, jag trodde du skojade ! XD" jag bah: "nee XD XD" oså skulle vi fika, men jag skulle kolla hur mkt pengar jag hade kvar på kortet, men det kunde man juh inte göra där, SÅKLART XD. så vi gick uppåt, o tänkte gå till minuten, tove bah; "men hallå, där ligger det juh en bankomat! jag har ju nordea, eller vad hon nu sa, men det funkar för mej ! ^^" jag bah; "aja, jag testar då^^" och jag testade. man fick liksom fundera ut hur man skulle 'sätta in' kortet. så jag bah; "aja, det går inte," tove bah; "jorå, vänd på det, o tryck in det ! XD" jag bah; "ja, juste^^ XD" oså fick jag ÄNTLIGEN in det xD. oså slog jag in koden, oså var det kryssat "minneslapp" typ. jag bah; "VAH?!!!??!?!?!?!?!" så vi gick till minuten, oså sen gick vi och åt.

aja, ha det gött ;D


HÄR ÄR KOMMENTARERNA !

här kan du kommentera mitt inlägg!

_ditt nnamn_
spara ditt namn? (:

din mailadress (bara mizan ser den ;D)

egen hemsida / någon rolig hemsida ? :)

och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0