gta, mantorp o tove ^^


idag så ska kanske tovan sova här (: hoppas det blir så också^^ för när hon sov här sist, skulle vi till mantorp. så jag försökte sova, men kunde verkligen inte.   ..vi skulle gå upp klockan 5, men jag somnade vid fyra, så dagen efter mådde jag sådär.
men snart ska jag spela GrandTheftAuto
(GTA) :DDDDD och det är skitkul att bara åka runt^^
aja vi ses !
och du, bilder får man alltid^^
..på den bästa tjejen.
aja vi ses !

HÄR ÄR KOMMENTARERNA !
Postat av: Sofia

Sv: Trott eller ej, men det kändes inte speciellt mycket. Trodde jag skulle dö innan, but here I am :D

2009-09-13 @ 12:45:34
URL: http://sofiabensalem.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg!

_ditt nnamn_
spara ditt namn? (:

din mailadress (bara mizan ser den ;D)

egen hemsida / någon rolig hemsida ? :)

och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0