hälsodag


idag har vi haft hälsodag dååe! ;D ganska kuul faktist ((: vi (asta, jag, ica o massa till...) hade hund. skitkul ^^ men på morronen hade vi ORIENTERING!! vilket suger. vafan ska jag skriva xD jooh, thea (min syrras hund) lånade jag, och hon var jätteduktig :). vi började med att vi gick ut med hundarna, och det gick juuh bra =) var faktist ganska kul^^ sen så började vi då. thea fick inte lära sej sitt, för hon är en utställingshund, och hon ska inte sätta sej ner i ringen (på utställningar) för då kan inte kolla på hunden (thea i detta fallet då) a, oså t. ex då, sätt hunden framför dej. visa hunden runt dej, bakom ryggen.
aja, nu pallar jag inte skriva meraa ;)


HÄR ÄR KOMMENTARERNA !

här kan du kommentera mitt inlägg!

_ditt nnamn_
spara ditt namn? (:

din mailadress (bara mizan ser den ;D)

egen hemsida / någon rolig hemsida ? :)

och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0